Her she comes, and you better watch out!

Idag åker min underbara Hanna till barcelona för att göra stället osäkert. hon ska vara borta i 4 hela dagar, det är nästan lite galet. jag har ju inte träffat henne sen i torsdags så det känns redan som en evighet! hur som helst. du får ha det galet bra bejb, och ha kul för fasen!! du kommer säkert ha fin fint väder, och en massa snygga killar omkring dej 24/7.. jag är inte bitter här borta.. nej. hihi. bus kul säger jag bara! :)

det jag ville säga var ha det så bra bebisen, och om du tänkter stanna där i paradiset så blir jag väldans ledsen! jag gillar din plan om att ta med dej en spanjor till haren. kan behövas. hur som helst. jag älskar dig och nu känns det lite som om jag skriver värsta farväl grejen och det var ju inte alls meningen. det jag ville var ju bara att säga plain and simple, have some fun!




puss på nosen hanna♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

snygga strumpbyxor!

2009-04-06 @ 16:11:27
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: knuten

hahah spanjorer åt folket! <3

2009-04-07 @ 15:43:27
Postat av: hanna

jag hitta ingen spanjor :(

tack för inlägget sexyboy!

2009-04-09 @ 16:32:13
Postat av: Jenny

te hanna: alltid sexy, synd med allt strul som blev idag. puss<3

2009-04-09 @ 23:18:34
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback