♥HelloGoodbye♥

Hejlu. Jag visste inte alls att klockan var så himmlarns mycket :O
jag har sovit mig igenom dagen igen. Nu känner jag mig faktiskt väldigt utvilad. Så det är bara min hals som låter lite udda. Men det låter inte lika fuckat som i morrse, och jag är säker på att de kommer vara borta tills i morrn. Känns prima ballerina. Så nu är frågan hur helgen ska spenderas. Tanken var ju tjejkväll hos mig eftersom jag återigen var ensam hemma. Men sen blev jag sjuk och de ställdes in. Så ikväll ska jag chilla hemma al by my self. I morrn hoppas jag att Yohanna kan pallra sig hit och fika med mig på min altan!! Sen på söndag blir de ju att kika på kossorna långt långt bort, med Hannisen.

Jag blev jätte glad idag när Sötaste Emelie ringde :D
Jag är så glad för din skull vännen!! Jag har suttit och flinat hela dagen!
Så jävla good news! Lovely!




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback