Hela arenan buar.. vad gör du? Bockar?!

What to say What to do?
Ja det är frågan..
Jag sitter i min soffa,
för 20 minuter sen satt jag på mitt rum
men jag såg en jävligt äcklig spindel där
så jag tog mitt pick och pack och flyttade til vardagsrummet istället.
känns som en ganska bra lösning.
asså ja jag sa adjöss till spindeln som nu inte är i livet
längre innan jag förflyttade mig.
men bara tanken på att det finns liv där inne är läskigt.

jag har hur som hittat min kamra.
ja de var bra va :)
jag kommer sommna om tre röda så de känns ju ganska underhållande.
så jag vill passa på att säga till min vän harmy
som lämnar landet i morgon
hejdå. du är underbar jag älskar dig och jag hoppas du får en bäst semester
hur ska vi överleva vännen?
bara du inte stannar där förevigt....
Puss vännen och ha så kul!
lovely

Idag träffade jag en igelkott som jag döpte till Hugo..
Det var mysigt :D
Känndes väldigt mycket som vår och sommar..

Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback