har du glömt din osynlighets kappa hemma eller?!

Ett kort litet inlägg om kvällen då. Som vanligt var den fylld med stress. Haha. I sista sekund bestämde jag mig för att ta en duch och så klart är vi sena när vi väl kommer hem ifrån. För er som inte vet så hade min syster sin studentmiddag i kväll, och de hade temat hippie. Jag hade absolut inegt att ha på mig, och man visste ju att antingen skulle man vara ensam om att klä ut sig, eller ensam att inte klä ut sig. Så jag då, körde på svenne stilen lagom. Jag gick lite halvt ut kan man säga. Enda problemet var att jag var den enda som hade satsat lagom, de andra hade satsat fullt ut eller inte alls. Haha. Men men. Under middagen snackar ingen med mig, inte mamma eller Sara heller. Kul. Men jag överlever. Sen beger mamma och jag oss vidare för att möta upp Mick och James. Väldigt roliga killar. Haha i början hade jag så himla tråkigt eftersom jag hade ont i huvet. Men kvällen var helt okej, och den var som bäst i slutet. Vi satt och diskuterade en väldans massa. Haha. Jaja. Jag tänker inte gå in så mycket mer på kvällen faktisk. Ha!


För att byta ämne helt så måste jag ju säga att Sverige är en så jävla hemsk plats. Eller män är så jävla hemska! Jag hatar när man åker tunnelbana eller vad man nu gör och har en lite kortare kjol eller tunika på sig. Då ska alla stirra på en som om man är världens hora eller nått? Vad fan är grejen?! Tror ni att ni är osynliga eller?! Om ni nu ska vara så jävla sliskiga och stirra sönder er på unga tjejer så kan ni ju vara diskreta! Man blir så jävla obekväm när en snubbe/gubbe står precis bredvid eller bakom en och stirrar på en, verkligen synar en från topp till tå. Idag hade jag nämligen ett längre linne som tunika, svarta tunna strumpbyxor och ett par låga skor på mig. Vad är grejen? Ursch det är skit jobbigt då när en gubbe står och stirrar på ens rumpa och ben liksom! Det är inte kul någonstans. Fattar ni inte att ni inte är osynliga eller? Liksom köp en tidning vafan! Nej jag blir så irriterad. Vad tyve ni? Är det okej att killar behandlar en så på grund av hur man klär sig?


Nej nu ska jag ta och sova tror jag.


Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: knuten

jag vill se din outfit! :O

2009-04-09 @ 14:14:01
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Hatar när folk stirrar sådär, vafan ska man inte få ha på siig va man vill lixom?!

2009-04-09 @ 20:33:39
Postat av: Jenny

sv te yohanna: ja men eller hur!! vi borde slå dem alla hoppa!

2009-04-09 @ 23:14:11
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback