GrannFejden

Godmorgon, jag sitter hemma i min lilla säng nu. Igår blev  allt så stressigt och så och eftersom jag inte sov så bra natten innan var jag redan helt utmattad. Det var ju inte så kul, eftersom alla krafter behövdes! Men men, det var skönt när allt var klart sen och jag satt och snackade med mina fina tjejer Hanna och Harmy. Kul tjejer det där. Sen började jag blödanäsblod. Och då lärde jag mig att Harmony kan typ allt om näsblod. Det var ju bra eftersom jag var lite orolig för att min hjärna skulle rinna ut eller nått för jag brukar verkligen ALDRIG blöda näsblod. Haha.

Jag har btw värsta figthen med min granne just nu. Personen sitter och lyssnar på musik och jag blev fett irreterad eftersom man hör så mkt där jag bor. så jag höjer tvn bara för att jävlas, och då höjer grannen musiken!! :O ja, jag tror jag kommer förlora för jag har lite ont i huvet så jag ska nog sänka nu ^^ Men Grannen this isnt over!!!!!

Åh jag hoppas jag hittar min kamera idag :/ annars är det trisst...





Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: harmy

ge grannen va den tål!

jag dör lite här borta nu, din bakgrund är fin :D jag blödde näsblod idag ja :( inte kul. haha, sprid kunskapen! älskar dej :)

2009-04-23 @ 15:12:12
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag vill gifta mig med dig och din granne asså XD lol

2009-04-24 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback