good and bad, just a little bit of both

Jag sitter och tittar på the mentalist. Jag älskar de typerna av program. Och han killen är ju från Australien, och det måste ju vara bland det hetaste som finns. Synd bara att han inte snackar med accent i serien. Då hade man ju vart fast och fången.

 liksom titta på han!!

Tänk vad trist de är att berätta saker för vissa. Känns inte som någon ide längre när du använder allt emot mig när du är bitter. Liksom va? Vad är det för stil. Ärligt talat trodde jag inte att du av alla skulle göra det, och de känns jävligt trist. Det är ju inte kul eftersom att jag tycker om dig så himla mycket. Bland de viktigaste. Det är just därför jag har så svårt att lita på folk, och ofta har ångest efter att jag berätta nått känsligt för någon. Jag har blivigt bränd så många gånger och jag känner att det måste sluta nu. Om inte situationen förändras så lär du inte vara så involverad i mitt liv mera. Och så vill vi väl inte ha det, du är ju trotsallt du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback