Fuskis Manne!

Hahah, jag har rensat och fixat i mitt rum och ni ska bara veta vilka kuliga grejer man hittar. en jävla massa grejer som man hade glömt bort! Jag hittade err foto på mig som jag OTROLIGTNOG tyckte jag var ganska söt på. Jag var typ ganska liten, hade svart kort hår och var lite sminkad. ser lite ut som en älva eller nått. ja ganska söt var jag nog allt..

så hittade jag lite grejer vi fick på avslutnings lunchen i nian.. blandannat sånghäftet :P HAHA...
jag garvar ihjäl mig när jag läser vissa :P så galet kul...

Melodi: imse vimse spindel

Manne drog till indien för att fira jul
det var inte roligt faktiskt inte kul
när han kom tillbaka var han som förbytt
börja kopiera på nytt på nytt på nytt

HAHAHA ja Manne så kan de gå när man gör så att Provet blir inställt för alla :P ojoj de var kul de! haha






Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Det var rackarns roligt! :D Hjälp vad arga alla blev. :P

2009-04-27 @ 20:16:09
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback