Ett litet snortroll!

Jag har legat dekad hela dagen verkligen. Ja det har ju vart ett par personer som har ringt och smsat och då har jag vaknat, men i annat fall så har jag vart helt utslagen. Blä. Tv:n har stått på i bakgrunden och jag har kikat lite medans jag sovit, hur de nu gick ihop. Haha. Jag funderar på att tassa ner och stoppa i mitt nått i magen, och kanske ta en kopp te. Känns lite som en bra ide. Jag avskyr verkligen att vara sjuk. Och nu är min hjärna på högvarv och försöker inspirera min stackars kropp till att resa sig och göra någon nytta. Så jävla trist. Jag känner mig som en liten kiwi eller nått. Inte kul alls. Men jag är fullt inställd på att pallra mig till skolan i morgon no matter what! Eftersom jag sovit mig igenom dagen lär jag ju logiskt sett vara pigg i morgon. Så nu håller vi tummarna mina vänner.


Min stackars mamma fick inte med sig sin reseväska hem. Nej den lämnade dom minnsan i sverige. Så nu sitter hon helt utan sina kläder och laddare och grejer. Ursh varför kan inte bara flygbolagen göra sitt jobb? Är det så jävla svårt att lasta på en västa på ett flygplan. Det är sjukt hur resor kan kosta så mycket när dom inte ens gör sitt jobb ordentligt. Ja lite bitter är jag. Jag tycker synd om min mamma.


Jag saknar er mina fina flickor från industrivägen 19. Vi får se hur de blir med valborg sötnötar.


Min söta syrra dumpade mig och drog till Zimbawe och småbarnen.. Nej jag är inte alls avis..

Tre bilder på Tre heta tjejer när vi repeterar på vår Hamlet scen....

...Fast Hanna, Prästen, hade tagit en liten paus.


Yohanna, Lartes(?), men manuset i handen


Emelie, Kungen, körde på väldans bra hon med. Men hon försökte gömma sig för kameran som vanligt. Men jag fick med henne i alla fall! hihi








Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback