En katt vill jama, och hunden har sin dag!

sholahopp!
Jag har världens mysigaste klass, vet ni det?
Dom är så jävla härliga, dom totalt gjorde min måndag!!
Haha den är fylld med massa puckon och tomma argument and I love it!<3
Så kärlek till er kära Suu Kyi!

Jag råkar även ha världens bästa vänner.
Söta, mysiga och allmänt sexiga det är hela högen!
Jag älskar er.. ifall ni inte visste det!

Idag hade jag picknik med de fina flikorna från industrivägen 19.
Lovely, vi satt i tryp rosengården eller vad de hätte.
Det var en liten park med ett par bänkar.
På ena bänken hade en gammal alkis lämmnat en systemet påse.
och vi hade en vacker utsikt till en liten smygfet porrfarfar!
Jag lovar er att min unch ägde din idag!!
Massivt!

Sista lektionen Drama,Gud så kul vi hade.
Vi har nu valt en pjäs som vi ska spela  upp en scen ifrån.
Gissa vad vi valde? hihi
Hamlet, så nu jävlar ska vi lära oss att snacka snabbt och konstigt utan att andas.
Kommer bli en succe gott folk.

Sen blev det shopping, eller inte shopping med hanna.
Lovely.
Jag fuskade dock och stannade till på indiska
och gissa vad jag hittade!!! IHH
Juste mitt superfina hårband!
I like! så det kommer jag absolut ha i morgon,

Jag ska även kommaihåg att få med mig en filt så picknicken blir ännu mer lyckad i morgon
och så hoppas vi på emelies goda pannkakor med kärlek!


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback