♥BitterSomFan♥

i morrgon ska jag till skolan. det har jag fanimej bestämt. jag ska vakna upp som en helt nu mmänniska och vara frisk som en nötkärna. man säger ju att det handlar om inställningen så nu ställer jag in mig på det! fullt ut!

vad gör en blogg rolig egentligen. jag har kikat runt idag och jag undrar vad är det jag gillar med bloggar egentligen. oftast skriver ju folk bara det man vill höra känns de som. fuck it. jag tkr vi kör ett nytt race nu. BRUTALT ÄRLIGT. inte att man undviker massa frågor. nej nu svarar vi ärligt på allt. och vi skriver ärligt vad vi tycker!! inte tassar kring det så vi inte gör någon lessen. fuck it helt enkelt.. hur som så tänker jag köra på ärlighet nu! för som folk brukar säga ärligheten varar längst! Lovely..

Ja, jag är lite bitter. i morrn ska alla ut och parta, men jag, med min röst som en 13 årig kille i målbrottet, ska förmodligen sitta hemma helt jävla ensam. känns ju.... kul.

Jag vill vara frisk nu så jag kan ut i solen och glassa runt med ett par sexiga briller och en latte. någon som vill fly med mig till gammlastan och promenera runt md mig när jag är frisk..

Plus jag har ju inte fått visa min nya outfit ännu :(



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback