Ärsch är den fin spelar det ju ingen roll!

Barn, vill ni höra lite om min dag? Självfallet. Vaknar sur som satan i morse, sov inte alls bra. Jag somnade in jätte bra på grund av ett sött sms jag fick från Putte, klart det är okej sötisen. Alltid. Grejen var ju att jag var på ganska pissigt humör igår kväll så jag tände massa ljus och lyssnade på lugn musik så jag skulle kunna somna bättre. Det var bra för det i kombination med att putte är söt fick mig att somna snabbt, men jag sov inge bra sen. Har bara vridigt mig och vänt mig sjukt mycket så när jag vaknade var jag helt slut. Det var ju mindre kul kan jag säga. Det är så jävla störande när min klocka ringer typ 5 gånger för att jag ska vakna -.-


Hur som, jag gjorde mig klar och begav mig till tunnelbanan. När jag väl kommer fram till spärrarna så tar jag upp min plast ficka där jag har busskortet. Men där är inte kortet. Fan så jag får springa hem igen och hämta det och rusa ner till tunnelbanan igen. Så jävla stressigt. Så när jag kom till centralen var jag jätte stressad och tacklar mig fram. Där möter jag tjejerna och vi hoppar på nästa tåg. Vi gick nämligen på en bio på morgonen med skolan. Det var en informations film kan man säga. Om typ hiv och grejer. Det var väl bra, men kanske ingen höjdare. Sen gick vi på en utställning på 3 sekunder ungefär sen slutade vi. Så vi gick runt och klagade i massa affärer och käkade på donken. Man fick gratis glass på ben and jerrys grejen och det var skit lång kö. Så den som stod sist fick hålla i en skyllt där de stod jag är sist i kön. Haha så vi skippade den idén.

Sen när vi skulle åka hem övertalade jag tjejerna att proppa oss in i en liten fotoautomat ni vet? Haha vi var ju liksom 5 stycket XD! Ja kanske lite roliga bilder ^^. Det är typ Hanna som syns och vi andra är väldigt halva. Skit kul!



Öppna din present sen bebji girl!

hoppas ni har haft en riktigt bra dag bebisar.



Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback