aloha en paus mitt i dagen kan man säga..

nu har vi lunch, en riktig lång lunch. vi fick ju sluta en kvart tidigare, så nu sitter vi här och har typ 45 minuter att slå ihjäl kan man säga. undrar vad vi ska göra på kv idag. jag hoppas att jag kan åka hem tidigare så att jag hinner stanna till i kista och kika på kläder.. syrran har ju studentmiddag nästa vecka, och farmor fyller 70 på lördag så jag måste ha en ny kläning. jag ska i alla fall kolla om jag hittar nått billigt och snyggt såklart :)

men först och fräst så ska jag till bibloteket och bråka med dom.. har inte hunnit i veckan så idag måste jag göra det.

så det var typ allt just nu va..


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback