vad är det för fel på människor, varför spela?!

ärligt talat varför spelar alla jävla spel hela tiden!!!? varför kan vi bara inte säga som det är!!!! jag fattar inte?!?! snälla säg vad ni vill mej för jag orkar inte mer nu!!!!!!! nu ständer jag av mina telefoner tänker inte höra av mig till någon!! ärligt jag är så trött på skiten!! snälla känn dig träffad!! kanske några fler än en!!!

är så trött på all skit!!
är så trött på människor som bara snackar skit..
är så trött på alla som spela onödiga spel!
är så trött på Dej som säger att det är slut allt var fine tills du började igen?!!? varför!?!!?
är så jävla trött!!

till Nicklas!!
ärligt vad vill du?! ag orkar inte svara telefonen längre när jag ser att det är du! jag orkar inte änns kolla när det ringer för jag känner på mig att du kommer vara där i andra änden!! Vi sa att det var slut nu,, vad i helvette fortsätter du för då?!?! SNÄLLA jag orkar verkligen inte längre...

                                                                                                Nu vill jag hem...


Kommentarer
Postat av: bob

asså, jag kmr med motorsågen snart. Död åt idioten, fort som fan bara -.-

2008-12-18 @ 00:47:17
Postat av: Anonym

du vet att jag saknar dig beyb... allt jag vill är att det ska bli som förut..

2008-12-18 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback