♥Ibland undrar man hur man hinner drömma så mycket?!

Nu när jag inte har något att göra kan jag gå in på detaljer om min dröm, eftersom Tara verkade lite nyfiken.


Jag och Hanna var ute och gick i stan. Vi var i gamla stan och gick in i en gränd. Det var mörkt med det gjorde inget för Hanna hade en självlysande jacka på sig, så den lös upp den mörka gränden. (jag har ju alltid tyckt att du är så stylisch Hanna!) i gränden så fans det en dörr, så vi knackade på. Då öppnade Yohanna! Hon var klädd i en grå rock, som var jätte stor. Hon tyckte att vi skulle handla kakor, till "Dom". "Dom" är några som vi inte känner, men som tydligen kommer att attackera oss och det visste Yohanna eftersom hon kunde se in i framtiden.(såklart) snäll som hon är så ville hon ju inte vara oartig och inte bjuda på något när "dom" kom, där av kakorna. Vi gick igenom dörren och hamnade på en äng. På ängen skulle vi plocka majs. (min ide eftersom att alla blir glada av majs!!) helt plötsligt ringer Tara. Hon sitter fast i en vattenpöl med sina fötter. Så hon undrade om vi kunde komma och hjälpa henne. Personligen så skrattade jag bara och la på, Hanna började skälla på mig för att jag var så elak, och så sa Yohanna att det är självklart att vi ska hjälpa henne. Så vi gick till Husby. In i en jätte mörk skog, men åter igen så var ju det okej, med Hannas fiffiga jacka. Så tillslut hittade vi Tara. Hon var jätte arg på Yohanna av någon anledning, och vägrade prata med henne. Så Yohanna började gråta, och blev jätte arg och hotade med att ringa efter "dom" om inte Tara sa förlåt. Då började Hanna skratta och förvandlade henne till en sten(?). Sen kommer en varg från ingenstans, som känner Tara. Tara presenterar oss. Vargen heter Berit. Dom två springer skuttandes hem. Hanna lägger ner sin jacka på marken, sätter sig på den och flyger iväg. Yohanna som nu mera är en sten, som kan prata, sitter och rabblar massa recept på olika kakor. Och där står jag mitt i skogen och är jätte rädd. Och så hör jag något över mig, jag tittar upp mellan träden och ser månen. Då vaknar jag.


Okej allt var som mer logiskt i min dröm, men jag tror att ni fattar lite. Right?


Kommentarer
Postat av: KNUTAN

hahahha, klockren dröm xD

2008-12-22 @ 16:40:05
Postat av: Yohanna

omg, jag typ dör av garv xD

2008-12-22 @ 19:22:53
Postat av: Anonym

jo, den är nog ganska logisk haha..

2008-12-25 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback