svammel från the girl

jag har suttit hela dagen och velat skriva typ 7000 olika inlägg ^^ men har låtit bli, eftersom jag tror att folk tkr de är stört att jag skriver så många olika inlägg helatiden :P det kan gå en kvart, och så lägger jag in ett nytt lixom.... som egentligen inte handlar om någonting alls.. bara att jag har så tråkigt så jag skriver i stället :P så jag tycker jag har vart duktig i alla fall.. som inte skrivit!! nu ska jag bara jobba på att sluta skriva med komman hela tiden,,,,,,,,,, hihi ^^ nej mina komman tecken kommer jag aldrig släppa tror jag :P punkter är så hilma tråkiga!!! gud vilket nödvändig inlägg det här blev ^^
eeeh ja..

jag är som sagt fortfarande sjuk i fall någon undrar,, jag har mest sovit heladagen i dag med,, men de är väl meningen när man är sjuk!!!! jag har knarkat massa huvudverks tabletter och drukigt sjukt mkt vatten.. så förhoppningsvis är jag frisk snar igen!! jag vill åka till skolan i morgon.. för jag orkar inte bara ligga hemma! men samtidigt så vet jag inte om jag kommer orka,, plus man känner sig ju inte så jätte mysig när man sitter och nyser och hostar helatiden!!
jaa ja vi får se hur det blir,

haha gud jag tror att det har tagit mej en kvart att skriva det här eftersom jag tittar på tv sammtidigt!!
hehe mupp unge jag är...

jag sitter och funderar på om jag ska göra slingor i mitt hår,, istället för att färga helt.. lite ljusa och några mörkare.. men aa vå får väl se hur det blir^^

oj hur många gåner har jag skrivit det nu lixom ^^
jaja jag ger mig... det här får vara slutet på inlägget då :P

♥P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback