it's no fuzzzzzzz... just jump!

helluu! är nu hemma på landet hos min käre far och Bonos mor! mycket trevligt!! dom hämtade upp oss (mej och syster) i norrtälje och så åkte vi till farmor och farfar för lite fika. sen bar det av vidare till arlanda för att hämta bror som kom hem idag, och sen stannade vi och åt! jag tog en sallad!! *stolt* den var as äcklig och man blev inte så mätt men men!! efter det så åkte vi hem! och nu sitter jag här i mjukisarna och gosar med min katt ^^ nu är hela Andersson/Rydman familjen sammlad under samma tak på länge under en period!! mycket mysigt :) vet inte om jag ska till stan innan jul någonting eller om det blir efter jul,, det beror på om det erbjuds något bra :P hehe!! annars stannar jag nog här tror jag.. sitter just nu i vardagsrummet där nere med syster och pappa,, bodil och simon är ute med hunden,, vi andra orkade inte följa med,, det är så satans kallt!! undra om det är det hos er andra också?
åh juste!! min farmor och farfar har världens FULASTE julgran!! haha jag lovar! en typiskt gammal gran med konstigt glitter i olika färger som inte matchar, lite slarvigt uppkastade!! ojojoj vad roligt det var!! bildbevis kommer när jag har hämtat sladden till kamran :P vet inte vart den är just nu ^^

förövrigt är jag klar medda alla paketet!! det är ju mutchoo najs!! -Men jag glömde min klocka hemma i huset så bilder på den kommer dröjja ett tag!! i fall ni nu längtade till att se den :P haha!

eftersom min syster så snabbt hämtade min kamra sladd sak grejj ni vet så kan jag lägga in lite bilder nu!! jippi!!

  
Det var alltså farmors och deras gran  ^^ jag vet inte men jag tkr inte att den är tjusig i alla fall :P

 och så bjuder jag på en bild på storesyster yster eftersom hon är sååå himmla sötis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback