You swung a tad early

Hej igen, nu är jag hemma. Igår var vi ju som sagt hos moster, det blev riktigt trevligt. Vi spenderade större delen av kvällen till att spela Wii. Vi körde ett riktigt roligt snowboard spel på balansbrädan. Det var jätte roligt faktiskt! Sen så bytte vi julklappar också. Jag fick en tunika, som jag måste byta för den var för liten, sen fick jag läppglans och en bok. Boken heter Våga flyga. Fick den av Nene, Bamse och Vickan. Sara fick också en bok, det var en mer seriös bok. Jag tyckte det var så kul för dom sa att de trodde att Sara läste mer seriösa böcker, och att jag läste romaner. Jag tycker nog att det är tvärt om. Haha, men men. Jag tror att min bok var bra i alla fall. Ska börja läsa den nu i alla fall.


Här kommer lite bilder från när vi körde wii snowboard, man ser ju inte så graciös ut i alla fall.

   
Peter, Vickan, Jag, Nene
  
Åsa, Eva och Sara
Roligt hade vi i alla fall!
Bamse är ju inte med på nått foto, han ville inte köra wii. han låg mest hela kvällen på övervånigen och sov eller nått för han måde tydligen inte så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback