gothen mörgen,, eller nått

God morgon!
idag ska jag vara positiv har jag bestämt!! trotts att det är svårt när man har 2 presenter kvar att köpa men inga pengar... hm. Hur gör man då?!?! Förslag någon?
Nej tänkte väl det...
Jaja får se hur det går... Nu ska jag nog städa lite på mitt rum, och sätta upp alla ljuslyktor jag köpt på rummen.. Det kan ju bli mysigt...Fast först blir det nog frulle och ansiktsmask tror jag,, Jag känner att jag måste få skämma bort mig lite just nu!! Hehe.. Sen bär det av antingen till stan eller Kista Gallerian... Får se... Eller ifs så blir det nog först kista sen stan.. men aah..

jag har jul lov idag det känns ju förjävla härligt måste jag säga... tre fria veckor som Harmy så fint har sagt...
jag fick mina betyg i Estet och Psykologi igår också så det är ju najjjjs! plus ett gulligt armband från Childhood.. så det fick sitta på min arm hela kvällen igår trotts att det inte alls passade in i min lite *finare* stil you see XD

åh jag vet fortfarande inte när jag åker hem till pappi... jag vet inte om dom är lediga och så.. och vet inte när Bror kommer hem häller så.. vi får ta och undersöka den biten lite kanske.. innan jag bestämmer något..
i år känner jag att jag inte vill fira jul.. jag vet inte men det känns så annorlunda i år än tidigare.. när jag inte bor hemma och så. nej jag vet bara inte..
men jag tror att det kommer bli trevligt..

gud jag har haft huvudverk i flera dagar nu känner jag.. vad händer.. jag är ingen huvudverks människa.. får nästan aldrig det!! och nu har jag det hela tiden!! gosch så irriterande!!
okej det här va nog allt för mig idag :P eller just nu i alla fall!
nej juste måste ju berätta vad jag har gjort denna morgon!! jag har sorterat ALLA mina bilder XD japp!
nu ligger dom i fina mappar och är så fint och organiserat!! I like it!♥

over and out!


   


Kommentarer
Postat av: harmy

ååh, låter massa bra :D fin design också <3 I liiike it!

2008-12-18 @ 13:32:21
Postat av: hanna

jag vet hurdet känns med huvudvärken! jag lider med dig.

2008-12-20 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback