You Will be safe. yes, daddy its a really good cape

Först kommer lite bilder från julen!


Efter kalle åkte vi till pappas, Farfar och Farmors grav.


Sen tände vi ljus och satte ut längs vårat "staket", men jag och storasyster Sara hade så tråkigt så det blev ego bilder ^^ okej jag vet att jag har psykfalls stirret men ah sikt samma!


Sen gick jag in i värmen och lekte med min hund Basse! Titta vad söt han är Tara :P


Sedan åt vi julbord :D


Hahaha Basse är en liten Jul hund :)


Efter maten så var jag tvungen att vila mig lite :P åt så satans mkt.. Eller, snarare att jag åt för mycket choklad ^^


Sen blev det paket öppning!


Jag fick leka lite tomte-nisse och dela ut paketen!


Thihi vilka kamra troll vi är :P

Nu kommer vi då till det jag handlade idag!

En over size tröjja/linne


En fusk kjol/klänning


En kofta, lite tön-varning men ändå lite charmig


En till Over size tröjja


Måste bara visa min jätte söta klocka som jag fått av min syster<3

Nu blev det jätte mycket bilder, men jag hoppas att ni står ut.

Kommentarer
Postat av: tara

basse är så söt.. basse ärjätte jät te söt.. :|

2008-12-28 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback