underbar, underbar,, och Underbar

hej hopp alleeeehhh....
nu är det så att jag sitter@ psyket in the SUUUSHII rum!
massa najs med avslutning idag tycker jag faktiskt! Jag älskart<33
vi har haft julklapps utdelning med en jultomte och allt massa fiint det där!!
mitt rim tkr jag fortfarande var bäst *ego*
nej men jag skojja bara.. alla var väldigt bra faktiskt!! vi är så poetiska i vår klass :)
Bobsan fick mitt paketet för jag ville inte upp och hämta något! det blidde en bok!!

ojojoj vilket projekt det blev att få tag på en dator.... våran *data ansvariga* sitter med sin lilla nyckel någon annan stans!! hmpf...

men men vi lyckades,, vi överlistade honom! hehe shit Michelle och Harmy!! tack för hjälpen,, eller aah ni gjorde ju ALLT jag stog mäst och fastnade och klämde mina händer ^^
men det var såååå värt det.. right!?!

Bob my darling jag försökte komentera din bloggisch bejbyy,, men de funkade inte!!!
SÅ jag tänker lägga in din komentär här:
sötnöt jag ÄLSKAR din plånka!!<33 *hej jag har ett grönt litet monster på min axel som kallas AVIS*

såå det var nog alles för mig för stunden ^^

nu ska jag svulla Harmys kladdis kaka och Taras underbara Kolor!!

Puss PÅT!!

Kommentarer
Postat av: bob

åhhh, jagmeeeed, älskar dig lika mkt som plånisen :D

2008-12-17 @ 12:27:53
Postat av: hampan lampan slampan

det var fett värt de :D

2008-12-17 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback