tyyp helgen sådär

i fredags träffade jag Eric,,,
han är fortfarande sig lik.. ^^
den lilla filuren försökte dra med mig ut på Tha stan i regnet ^^
icket lille vän så blev det inte!

sen stötte vi på Tha Manne!
han har förändrats,, japp han har nu den ultimata STHLM tofsen :)
det var kul att ser er vänner!! :D
myss de där...

såg ochså lella på bussen :) myyyyys med mina underbaringar jag knappt ser längre!!
hoppade av vid Bodils jobb och väntade på att dom skulle stänga..
sen åkte vi homie och såg på tv!

på lördagen skulle vi till Älmsta på deras julmarknad..
när vi kom dit trodde vi att det var ett jävla skämt!!!
wtf lixoom^^
vi tänkte då att detta måste krönas tilll den absolut bästa marknaden ever..
men tänkte att vi kan ju ge haslsta en chans innan vi ger ut medaljerna..

när vi kommer dit så höll jag på att skratta ihjäl mig!!
vi kan ju säga Gamla stan släng dig i väggen!!
hahahhaha ^^
jaja jag hade en mysig dag med pappa i alla fall.. trotts en jätte Fiasko!!

annars har min helg vart trevlig.. förutom i dag..
satt och väntade en och en timme innan dom kom!!!
hmpf...

Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Julmarknaden, var det de där marchallerna längs vägen? :o



Annars var det hemskt roligt att träffa dig också!

2008-12-16 @ 20:42:00
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback