Tack för den Bejb!!<3

HARMY!! Bara så du vet vart vi har varandra så hatar jag dig gumman!! tack såååå mycket för din hjälp ^^
förövrigt så är jag typ bäst ^^ bara så du vet det älskling :)
vi måste ses snart!! vad sägs om en liten fika eventuellt shoppingtur efter jul??! Det är alldeles för krångligt att ta allt på msn bejb!!




Harmy och jag hör ihop!! med våran udda humor, stora kärlek för ikea och såå söta som vi är skulle jag nog vilja påstå att vi är som skapta för varandra!! eller vad säger du hampan-lampan-slampan??

kommer alltid älska dig sötnöt<33

Kommentarer
Postat av: din fru och livskamrat!

ååh gumsi vad glad jag blir! iaf för den söta delen, hah! hatkärlek ;) you know i love to retas about en viss person.. moahaha. klart vi hör ihop, de har jag allt märkt :D fika skare va! längtar redan :) du är fin ben <3 jag älskar dej!

2008-12-21 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback