still@psyket

yes nu har jag äntligen gjort historia provet :)
jag svarade på alla frågor,, den här gången ^^
så jag hoppas/tror att jag får g åtminstonde :D
jaoop nu sitter jag och väntar på Tarasan :D
hon gör psykologiprovet,, sen så ska vi ta och bege oss hem tsm..
vi brukar ju åka tillsammans, eftersom vi bor väldigt nära!!
det var längesen vi pratade nu faktiskt,, eftetsom jag har vart sjukling!!
så nu ska hon uppdateras ^^ och jag med förhoppningsvis ;P

jaooop
nu sitter jag och stör min harmythaparmy när hon försöker plugga!
hehe men det gör inget då måste hon sitta här längre och då kan hon hålla mig sälskap medan jag väntar på Tarasan!
sen ska jag snabbt åka hem och vila.. jag känner ju huvudverken kan jag säga....
och jag ska ändra designen (stavning?) igen,, till lite mera julig!!
jag och harmy har diskuterat fram till hur vi vill ha de^^ så jag ska väl hjälpa henne med sin också :D

japp så var det med det,,,, nu har jag inget mer att berätta ^^
eller det är ifs inte sant... men det finns inget mer jag VILL berätta på bloggen i alla fall!!
förutom att jag just nu håller på att skratta ihjäl mig,,
but im keping it to my self så länge ^^
harmy säger jag bara,, stackars lilla Harmy<33

Kommentarer
Postat av: Harmy

hahahah, asså jag garvar bara jag tänker på de. allt måste ju va typ ett skämt XD but <I just walked away, stackarn ^^

älskar dej <3

2008-12-11 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback