♥Sometimes you have to cry, just so you can be able to laugh♥

Okej, dagen då.
Har ju bara skrivigt mina planer om dagen. Lite spännande att jag aldrig kan hålla en plan. Suprise som vi brukar säga. Jag satt och tittade på tv tills klockan blev alldeles för mycket. Sen åkte jag och storhandlade. Inhandlade också as lame party hattar till nyår. Bra skit. En ben and Jerrys hamnade också i vagnen. Massa gott. Till middag blev det en underbar pasta med sparris sås. Tror det är en ny favorit. Har ätit det ofta den senaste tiden. Till middagen serverades också ohyggliga samtal spetsat med gråt och skrik. Jätte lätt att göra. Dåligt humör+besvikenhet+ledsen. Sen var det bara att röra om så var det klart. Nu försöker jag skämta bort det. Jag gör så. Gillar inte konflikter. Skämtar alltid i sådana situationer. I vilket fall som helst hamnade jag då i stor-bråk med mamma och många saker kom upp. Jag tänker ju inte gå in på detaljer såklart. Men det blev mycket. Nu har jag ont i ögonen, från alla tårar. Jag känner mig ofräsch och plufsig kring ögonen. Vilket jag förmodligen är. Inte kul. Hon sa en mening med ordet hänga i. jag tror det var: då hänger vi ju inte med varandra. Kan en förälder verkligen säga så? Det kändes fel. Och det var typ det som jag satt och tänkte på hälften av tiden. Det störde mig ruskigt mycket. Hm. Undrar varför. Jag är tydligen vuxen. Men jag är ju bara 16. Då är man inte vuxen. Men man blir det när man flyttar hem ifrån tydligen. Oavsätt ålder. I ärlighetens namn blev jag tvingad till att bli vuxen för väldigt länge sen. Faktiskt. Nu tror jag att hon insåg många saker. Att jag inte bara kan få massa krav, för att jag är vuxen. I så fall måste jag få fatta mina egna beslut. Speciellt beslut om skolan. Det sa jag. Rakt ut. Inte inlindat i nått, jag smög inte med det. Tror att jag nådde fram. One down, one to go.


Gud vad punkt vis jag skriver. Har jag alltid gjort det? Nej. Tror inte så. Förövrig inhandlade jag ett spel idag. Det var lite otippat va. Jag hatar ju spel, egentligen. Det heter i alla fall trodde du ja, eller nått. Det är nog kul att köra på fyllan. Men jag ville testa det så jag körde det med mamma och syster. Kändes lite halv segt men okej. Men som sagt, fyllan.


Yohanna du är söt, du skriver alltid kommentarerna två gånger! Söt.

Det är någon som kommenterar anonymt. Det är kul. Då blir man nyfiken. Det är kul. Snälla fortsätt med det.

Hanna du är störst, bäst och vackrast. Du äger. Bara så du vet.

Knut. Knut knöt en knut med en knut.. eh nej. Nu blev det fel. Du är i alla fall snällast. Bara så att du är medveten om det.

Emelie jag saknar dig gumman. Efter nyår MÅSTE vi ses och ha oth kväll.


Nu är jag lite väl geggig med känslorna. Ska sova nu. Är trött. Ja.


Sov sött alla sötter nötter. Eller nått.


Som sagt. Mina Tankar. Mina Tårar. Mitt Liv!

Och juste. enligt 118100 så kommer jag förmodligen bli Den första kvinnliga astronauten som hoppar runt på månen. Och om inte det händer så blir jag advokat.


Kommentarer
Postat av: bob

du är bäst tjejen <3333333333333'

2008-12-31 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback