taste me, pleas!

åhh sitter och kollar på göra kanal 2 ^^ as skön film de där :)
nu är kvällen räddad,, för efter det blir det surviving christmas med ben afflec!! :D
I like!!

idag var jag inne i stan som sagt och träffade Hanni :D det var sjukt mkt folk där du ^^
bestämde mig för att åka till kista i stället och julhandla det sista!! där var det inte lika mkt folk...
så nu har jag handlat alla klappar :D najs bajs!!

handlade också ett cerat till läpparna :D så nu är jag en harmy wannabe :Å
an I löööv it!

nu du skulle alla villja smaka på mina läppar ^^ XD
ojojoj vad jag är wrolig ibland asså :)

såå för att sammanfatta har jag handlat:
julklappar till
mamma,
bodil,
och syster!

najjs.. till mig blev de ett par nya spetsisar och ceratet :)
ehh ja!

så var det med dagen :)
ps,, nu är jag på bra humör igen :Å
♥PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback