så var det med det!

jag funderar om jag ska fota huset lite, inomhus, så får ni se hur det ser ut. Inte för att jag tror att ni är intresserade :P men de kanske kan vara roligt!

min bror sa nyss att man får as töntiga svar om man smsar den där eniro saken ni vet^^ för att bevisa det så frågade vi hur många värmeljus det får plats i en hundkoja. svaret är invecklat men de får plats ca 8,3miljoner värmeljus. och så står det på slutet, "så det blir massa mysiga ljus till hunden i jul. ha en trevlig dag" HAHAH seriöst stört XD


Kommentarer
Postat av: Knut

hahahah, älskar den där mesiga tjänsten XD klockrent.

2008-12-23 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback