Ren och fin,, nu ska jag bli älg

Hej Helgen säger jag bara!
Nu är kl 23.03 och jag sitter i soffan med mamma och slö tittar på TV!
När jag kom hem idag satte jag igång och pluggade.. haha nöööörd varning känns de som va?!
Sen kom mammi och Sara hem och undrade om man skulle laga mat, men neeej
ingen var speciellt hungrig och allra minst jag (suprise)!
Så blidde de inget med det!
när jag pluggat ett tag så tog jag ett bad och typ körde på en "body scrub" najjjjs
gjorde jättans ont men men vad gör man inte,,
sen blev de ansiktsmask och massivt med rengörning i fejjan!!
min hy har blivigt så jääävklar fuckad!!

Just nu sitter jag med min bob saft och typ stör mig på någon liten blod brud på tv som är hsterisk värre!!
kolla på en serie min mammi gillar,,, brittisk så klart ^^ hatart!
de enda jag gillar med det är att dom snackar med en dialekt från Manchester!! :D
jag gillart!!
men det får mig att sakna min Bruce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ee jaa så var det med det!!

ha en myys kväll ^^

♥P U S S

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Ååh, jag vill oxå ha ansiktsmask :O

2008-12-06 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback