pärlor,, ohh so pretty!

ojojoj vilken givande dag det här har vart!!
inte...
jag har däremot gjort ett till fint halsband ^^
men en blev inge bra eftersom pappret brände fast :O ooops
så tokigt det kan bli ibland... så jag ska göra en ny.. men jag orkar inte just nu!
såå ja det får ske en annan gånge you see!
eeh ja.. det är tydligen min fras enligt Yohanna. själv gillar jag mest framför ett tåg ut för ett stup och ner i ett dike!
men men ^^
i morgon ska jag träffa Hanna :) massa heerligt tkr jag..
jag orkade inte äns gå ut i dag.. har massa huvudvärk och är fortfarande sur på folk.
någon som känner sig träffad kanske???!

och Du, det Kan inte bli som förut! Jag Vill inte att det ska bli som förut! För förut var lika skit som nu! bara att då kallades du för min pojkvänn, och nu för psykfall!

dagens låt är så "details in the fabric", med Jason Marz har drogat den heladagen.. och min plan är att fortsätta med det tills jag mår bättre...
hör gärna av er och tyck synd om mig!! :P

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback