osthyvlaren från hell

hejsan!
jag känner att mina inlägg på senaste tiden varit väldigt väldigt bittra,, och så kanske de kommer fortsätta ett tag...
idag ska jag in till stan och träffa hanna.. sen ska jag julshoppa lite,, har två och en halv present kvar typ ^^
så aah får ser vad jag hittar på.. så måste jag till apoteket också eftersom min stackars mamma har skadat sig :(
igpr när hon kom hem så skulle hon göra en macka med ost.. också när hon skulle sliva ost så slant hon med osthyveln så hon skar upp sitt finger :S as äklickt,, jag ba: du kanske ska till läkaren??! hon ba: ärsch då men du skulle kunna få köpa ett par saker på apoteket åt mig!

ursch så synd det är om mammi :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback