nu har solen slocknat, men det gör inget! jennysan suu kyi va

HEJ, Saknat mig?!
jag känner att jag inte vart så himmlarns duktig på att uppdatera!
mest för att det inte finns något jag vill berätta!
men för en kort liten "det här har hänt" inlägg!
det är såhär att i våran klass är det krig...
eller kanske var jag vet inte!
men det blev en massa missförstånd och bs och skit..
nu tror jag (eller egentligen inte) att det är över....
så var det med det.

igår stannade jag kvar i skolan tills klockan var 6!!
jaoop har AS mkt plugg!!
pratade med Putte och han övertalade mig till att skärpa mig och faktiskt plugga!
sen så åkte jag homiiii....
mötte sara och kitty :D
åt middag...
och sen åkte vi på BIO och såg VÄRLDENS bästa film någonsin!!
Twilight!!
asså gud har ni inte sett den så gör det!! NU!

haha jag ska se den nästa vecka igen!! :D
nöööööörd jag vet men har man inte sett den så säger jag bara gå och dööö!

men nu är det så att jag ska plöggish massor!
såå jaa! va säger man?!
STÖR GÄRNA!!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Absolut Ben är en duktig liten filur :)

2008-12-06 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback