♥make you smile shine shine shine!♥

Shululu!

Idag sov jag länge. Vaknade av ett sms, från sötaste Emie. Hon undrade om vi inte kunde ses och gå på bio. Självklart är jag på liksom. Jag har inte träffat henne någonting alls på lovet. Inte någon annan häller i och för sig. I vilket fall som helst ska vi då se Twilight (stavning?). jag har redan sätt den, men jag tvekar inte att se den igen. Underbart bra. Så det ska jag göra idag. Imorse när jag vaknade var ja som vanligt inte hungrig. Men, jag läste någonstans att håret blir dåligt om man inte äter ordentligt. Jag vet ju inte om det stämmer, men jag tänkte att jag i alla fall ska äta nått idag då. Man vill ju inte sabba håret, right? Så nu ska jag ner och rota i kylskåpet och se om jag hittar nått att äta. Vill ju inte ha mackor bara. Usch så onyttigt. Nej så nu får vi se vad det blir.

Så människor vad händer annars då?


För min del blir det att göra mig i ordning eftersom att jag just nu ser ut som ett troll. Ärligt ni ska se mitt hår. Juste måste bara berätta att jag köpte en ny tandkräm igår. Oj vad mitt liv är spännande va. Nu blir ju ni förstås jätte nyfikna. Haha inte. Men jag har faktiskt en poäng. Den är jätte bra. Tänderna blir vitare efter bara en gång.

Den är inte dyr som tandblekning, och finns att köpa på ica, coop och liknande butiker. Jag lovar den är jätte bra.

Ha det najs idag. Kanske skriver lite mer sen!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback