lyckad dag älsklingar!

ojojoj vilken myys dag jag har haft!!
först drar man till SOLNA och pratar INTE engelska,,,
är smakråd till HAnniPanni mkt mkt skojj...
sen blidde de fika!! mutchoo najsoo!!
SEN stack jag och Harmy vidare till IKEA!!
det var sååååå jävla kul!!
det är något som MÅSTE göras om!!
brännde massa med pengar,, men det var ju värt vart ända öre!!
vilket äventyr vi hade!! ^^

hahah XD
Bilder?
javisst!!

Fika med the girls!! på the bild är Hanna och Jag!!

Sen blev det IKEA med Harmy!!

Jag vet jag spårade ut lite ^^ men ärligt är det inte de tyyp roligaste som finns, att åka på en sån där kundvangn?!!!

Kommentarer
Postat av: harmy

åååh älskling så kul de va :D ikea is the shit liksom! :D<3

2008-12-16 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback