live from tha psyket

okej mina vänner,,
har precis ätit nu och jag har massor med rast :)
det tycker vi om..
nu har jag ínformerat min käraste Harmy om att den godaste Lokan är loka likes Asia, litchi-hallon!!
den får också ett extra plus för världens sötaste reklam :)
jag menar,, kan man måtstå den här?? den är så jälva bra!!

japp... du ser vad jag gör nytta och sprider glädje med underbara reklamer ^^
hehe :)

nu ska jag mest ta det chilli pilli tills vi börjar...
sen har vi DISA.... det ryktas om att det blir mer film.. ja som resten av den här veckan.. XD
kanske man ska åka till pappsen lite tidigare :)
på ta om pappi så ringde han nyss och var rolig som vanligt..
jag tror han saknar mig massor nu :)
japp mysig helg kan jag ju förvänta mig i alla fall :)

nu stressar harmy mig så nu så måste jag avsluta inlägget men de gör inget för jag har inget mer att dela med mig av till gruppen XD puss och kram en skum banan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback