let me just say, go for it!

Halloj.

Det var väl ett roligt ord!? Låter lite som en smygfet revisor skulle säga till sin brors fru när hon bjuder på en helg middag för släkten. Känns som om jag tappade bort mig från ämnet. Men strunt samma. Det är ju lite typiskt mig. I morrse när jag vaknade var jag så himla ut vilad och kände mig super pigg. Så jag fick lust att städa mitt rum. Men när jag väl kom till kritan så var det inte lika kul. Så jag sket i det. Idag ska jag nog åka och byta en julklapp tror jag, och senare så ska jag åka och storhandla mat.

passar på att bjuda på en bild :)

Så ser min dag ut. Bara så ni vet vart ni har mig liksom. Gud jag har fortfarande svårt att bestämma vad jag ska göra med mina pengar. Jag vill inte spara dom tror jag i alla fall. Så är jag alltid när jag får pengar. Jag vill bara shoppa shoppa shoppa! Nej ni, idag blir det definitivt en lugn dag med ansiktsmask och massivt med wii spel skulle jag tro.

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback