jag har ett konstverk på min Arm!

dagen:
äm vad kan man säga?
vi var på riksdagen.... BORING på de
men hannipanni och jag hade förvånansvärt kul i slutet ^^
börja snacka skånska,, eller aa,, försökte i alla fall! XD
men men skojjsigt hade vei!

Tara och jag tog T-banan hem together! :D
vi såg Jota, the one and only,,
han kände inte igen mig såå de var ju inget mer med det :P

JA,, vad har mer hänt.. HAHA XD
massor men inget vi bloggar om kära barn ^^

får se om jag orkar ta mig till skolan i morrn eftersom jag är förkyld..
men mjoo....

Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Pratade ni inte med honom? :p

2008-12-08 @ 19:45:16
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback