its a really good cape

Hej, nu är jag äntligen hemma igen! Sitter i soffa nu och ska fota mina fynd som jag slog mig till i REAN. Du jag lovar er att det var sjukt mkt folk, suprise. Men jag lovar, att stå i kö i 20 minuter på gina var värt det, eftersom jag kom hem med as snygga kläder. Mamma hämtade mig och Sara vid Danderyd så att man slapp krångla med buss och tunnelbana. I morgon ska vi till moster för att fira jul med andra sidan av släkten. Det är helt otroligt varje år firar jag minst fyra olika "julaftonar". Oftast tar man den sista i februari, lagom till de första födelsedagarna på året. Men så verkar det inte bli i år.

Nu ska jag fota sakerna, sen blir det till att öppna mer paket :D julen är bra härlig den! har fått 300 kr av mormor idag, ja det var typ det jag handlade för idag så det var ju najs! Hihi! Ha det bra så länge så kommer lite bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback