It's a Morning in December, Cold as Ice!

God morgon på alla som är vakna! Ni som har lyxen att fortfarande sova kan ju bara slänga sig i en stor vattenpöl eller något liknande! Nej här är vi inte bittra över att man inte längre kan sova. Trotts att man är så satans trött. Hmpf. Nej, egentligen skulle jag velat gå upp tidigt, ta en härlig promenad ner till vattnet och fota lite när det fortfarande är tyst ute. Men jag är en riktig latmask jag, så det blev inte så. Men, jag ska pallra mig ner dit sen, så att ni kan få se lite bilder från mitt barndomshem och så. (okej tekniskt sett är det väl kanske inte mitt barndomshem, jag bodde ju först i Norrtälje, Ingarö, Söderbärga, Skogås och Sen här ute. Men här har jag bott de senaste fem åren ju, fram till jag flytta. Och dessutom så är det här huset min Farfars barndomshem!)


Oj så intressant allting blev, hm, inte. I vilket fall som helst så kommer bilder. Snart.

Just nu är det tyst i huset, för föräldrarna jobbar, och mina syskon sover. Det är bara jag vaken. Jag ska nog duscha nu, och sen ge mig ut i blåsten antar jag.


För övrigt hade jag en jätte skum dröm. Men det är nog bäst att inte gå in på detaljer, lite sammanfattat sådär så kan jag säga att den innehöll: Hanna, Yohanna, en varg, en mörk skog i Husby(?), Tara och väldigt blöta skor! Så, bättre än så var det inte.

Ses sen!


Kommentarer
Postat av: t

jag med blöta skor? :O du får ta och förklara sen haha

2008-12-22 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback