ig

UUUUUSSSSSSSSCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
vad arg jag blir...
hade utv samtal idag.. så jävla kul att träffa pappi<3
det var fan en månad sen!!!
jag fick typ ig så jag måste gå på studiehjälpen på torsdag -.-
fuuuck it!

mammi blev inte glad... suprise..
medan pappi bara sa att det är ok, jag vet ju vad jag ska göra för att få upp betyget..
jenny är så duktig det klarar hon,, det är jag inte orolig för de minsta..

det visar att Pappi känner mig :)

nu blir de julmyys... japp med glögg och hela faderullan!
ajj lööv it!
åker kanske till pappi i helgen. att ses gjorde ju att man saknar dom där hemma...
så får se hur de blir!! nu ska jag ta den röda fina "varnings lappen" och gåå....
blÄ säger jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback