If you were a color you would be red.. delicious and sexy

Oj vilken besluts ångest jag har. Jag funderar starkt på att skaffa mig en ipod. I så fall vill jag ju ha en ipod nano, men hallå vet ni hur många färger det finns?! Sjukt många, så nu kan jag ju inte bestämma vilken färg jag vill ha om jag nu ska köpa en! Blir det en gullig rosa, som är så uppenbart perfekt för mig? Eller en lite mer stil ren svart?

Eller ska man köra på en helvändning och ta en orange, som tydligen ser lite guldig ut? Eller en skrikig blå som är såå jag? Eller en awsome grön som de bara skriker Jenny om?

Förstår ni mitt dilemma?! Kanske man bara ska köpa en Digital systemkamera istället?


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag dör för den orangea, jag skulle döda för den! så läcker

2008-12-29 @ 20:26:09
Postat av: Mannekäng

Jag köpte den röda. Helt klart exklusivast.

2008-12-29 @ 23:10:03
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback