♥halv mesig b film.. med snö♥

Hej! Nu sitter jag här hemma ensam och tittar på tv! Jätte mysigt, det är någon halv dålig julfilm på tv, och jag sitter och myser med en kopp te det är så det ska vara. Det spelar ingen roll om julfilmer är bra eller inte, bara det är massor med snö, muntra och fåniga ord! Så är filmen jag tittar på. Har ni sett den? Den heter nu är det jul igen 2! Halv mesigt, haha det är så det ska vara.

Snart kommer Bodil hem också. De andra är som sagt hos en granne. Nu är jag lite hungrig. Jag ska nog ta en knäcke macka eller nått tror jag!

Men först så kommer lite bilder från dagen!
bror och syster
 syskonen ^^
 smaskaren själv   smasktrollet själv :P
  inte lika många presenter som när man var liten,, men de duger tycker jag nog :D
  Bassa har fått en pepparkaka
  Sune med :)
  Jag med!
Hur har eran dag vart idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback