♥GOD JUL♥

Hej mina vänner! Jag har haft en jätte rolig kväll måste jag säga! Efter ett tag tröttnade jag på mesiga b-julfilmer och satt och pratade med Bodil i stället. Vi drack kaffe efter maten och diskuterade julafton i största allmänhet! Det var trevligt. Det är inte ofta vi hinner prata, bara vi om allt och ingenting. Sen ringde bror min och informerade om att dom nu befann sig hos Tim, och att dom skulle spela lite spel och undrade om jag inte kunde komma upp. Så det gjorde jag, passade på att ringa Eric också eftersom att det var så himla mörkt, och ett rådjur attackera mig nästan! Fruktansvärt läskigt.

När jag väl kom fram, nu fick jag det att låta som om det är jätte långt men det är bara typ 200m minst, så var Nina också där. Det var trevligt. Vi spelade Rita, gissa och vinn! Det måste ju ändå vara det roligaste spelet någonsin. Vi körde typ 4 gånger tror jag med olika lag. Det roligaste är att storasyster och jag förstod varandras bilder av någon anledning när ingen annan gjorde det. Det måste ju vara en syskon sak. Men det häftigaste var ändå när det var pennfight (det är när en ur varje lag ska rita samtidigt på samma sak) och vi hade ordet bränn boll. Jag hann inte ens rita ett racket, och Tim hade ritat upp planen, alltså fyra sträck på pappret och Sara skriker: BRÄNN BOLL! Som om det var hur logiskt som helst! Men oj vad roligt vi hade det!


Nu så sitter vi hemma och bror min tittar på någon hemsk skräck film, jag och syster ska köra alfapet nu!


Men först så vill jag önska alla en riktigt god jul! För nu är klockan 00:00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback