Even the stars refuse to shine

Hej. Har vaknat 7 gånger nu av mammas ringsignal. Man får värsta hjärtattacken. Hemskt sätt att vakna på kan jag lova. Det visade sig i alla fall att jag inte måste åka kommunalt till Bålsta där min moster bor. För hennes man, Peter skulle ändå åka en sväng till Barkarby, så han kunde åka och hämta oss! Jätte härligt, för jag avskyr att åka kommunalt. Med den positiva nyheten tänkte jag då att jag kunde ta med mig min dator, men jag kunde tydligen inte koppla upp mig på deras internet. Så det känns meningslöst att släpa på den då. Egentligen så vill jag inte följa med idag, jag känner mig så bortkopplad från den sidan av släkten. Det är så trisst, för förut var jag och min yngsta moster som bästa vänner. Men nu träffas man knappt. Men men, det blir kanske okej i alla fall. 


Nu ska väl jag börja göra mig ordning, för Peter kommer klockan 14:00. Så jag har bara 3 timmar på mig nu. Sen om jag får tid över så ska jag städa mitt rum lite, helt otroligt hur det kan bli så stökigt.


För övrigt så vill jag köpa spelet rita, gissa och vinn. Finns det något roligare spel eller? Vi brukar spela det hos våra grannar på landet. Jag och syskonen körde det dagen innan julafton med Tim och Nina. Jag kan ju säga att det blev många konstiga saker. Men det är det som är roligt.



En alldeles nyvaken lite jag

Nej nu måste jag sätta fart.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback