ett tycker synd om mig själv inlägg

sitter här och gråter igen...
att man inte kan sluta med det någon gång!!
tänkte plugga men skiter nog totalt i det!!!
e ja...
känner mig så opepp

mår verkligen inge bra...
har verkligen FÖR mkt att tänka på...
allt det där med mormor är sjukt tungt..
det är inte kul att gå och tänka på varje dag...
ändå försökte jag "skämta" lite om de med folk..
det är de enda sättet tänkte jag..
men nej. känndes bara jobbigare..

så förlåt människor om jag är totalt off,,
det har inte med er att göra..
jag bara orkar inte le mer nu

kanse är dags för ett besök på den berömda toaletten snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling <3 det är okej at må dåligt. toan it is

2008-12-03 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback