♥Dying is peaceful and easy. Life is harder.♥

Hej allesammans. Har kommit hem från bion nu! Ni anar inte hur bra den här filmen är asså! Och det var så mysigt att träffa Emelie också. Vi hämtade ut våra biljetter, hos en måttligt söt kille. Ni vet typ en 6, inte Edward snygg precis, men han dög. Sen gick vi och fikade, tog en varsin varm choklad (typiskt att chai latten var slut) så uppdaterade vi oss med allt som hänt. Ja som sagt har det inte vart så mycket för mig då, mest i Emelies liv. Oh my god säger jag. Sen efter ett tag då så gick vi tillbaka till biografen och väntade på att bion skulle börja. Den började senare än planerat, och hela salongen var full med nästan bara tjejer. Som förmodligen också har sett den förut. Neeerd varning på oss. Haha men ärligt hur bra är den inte. Och Ärligt hur het är han inte!!? Ojojoj säger jag bara. Återigen tittar jag på mitt liv och drar slutsatsen att jag vill leva i en film. Istället för mitt otroligt ospännande liv. Och som jag sa under filmen, han får gärna komma och hälsa på i mitt rum. Hott hott hott. Nu kommer man drömma sött den här natten med. I alla mina senaste drömmar på sistone har det vart mycket spänning. Nästan som i filmen ibland. mytcho härligt. Sånt gillar vi. Däremot när jag vaknar förvånas jag massor av killarna jag drömmer om :O men det är ju en historia för sig. Jaja moving on. Ni ska få se mina mysiga nyårshattar jag köpt. De är så fina.



Det är två guldiga och två silvriga, sen en silvrig hatt till Peter, eftersom han blir den enda killen.

"Say you're sorry, that face of an angel, comes out just when you need it to"

Jag har ett bokmärke som det är värsta fina filuren på, sen står det
"när jag är extra hungrig sätter jag tänderna i en tegelsten."
Bara så att ni vet.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback