Can you make me feel pretty?

Soho.
Nu har jag ätigt middag, som en revolt mot julmaten och allt onyttigt åt jag sallad idag. Det var jätte gott! Det var en avokado, mozzarella och tomat sallad! Mutcho gotto! Sallad och cola, mest för att väga upp med den nyttiga salladen. Kroppen kanske får värsta chocken om det blir jätte nyttigt efter allt skräp som jag ätit! Mamma som lagade mat, så blir det ofta när hon är här, man måste ju få lite lyx liksom. Hon har vart jätte snäll idag och städat, satt ihop vår matberedare som vi fått i julklapp och gått och handlat. Så härligt allt jag behövde göra var att damsuga här uppe. Så skönt att bara få ligga och lata sig i soffan med datan och slö titta på tv. Hon har till och med städat i skåpen i köket. Så härligt. Nu så ör vi wii. Jag lovar er folk att jag är kung på tennis! Vann nästan varje gång. Mamma har precis kört boxning och roar sig nu med golf. Sara är i kista och ska köpa nått annat spel som vi kan köra i kväll. Vi hoppas att hon hittar nått skatar spel av nått slag. Antingen skateboard eller snowboard. Det vore så roligt att spela. Nu när vi körde det hela kvällen i går så fastnade vi verkligen för det. Vi har gjort två olika dippar och sitter nu med morötter, gurka, paprika och selleri och dippar. Väldigt härligt. Ja, just nu är jag ju bara jag som äter men sen när det är min tur att spela lite så kommer ju de andra svulla. Jag tror nog att jag ska ha lite spa kväll nu. Med ansiktsmask, hårinpackning och sånt ni vet. Känns lite härligt att ta det. Och jag tänker faktiskt göra min egna lilla hårinpackning. Jag har aldrig gjort den förut så jag vet inte hur bra den är. Men jag lovar att skriva vad jag tycker om den sen. Så kommer också "receptet" om man nu kan säga så, sen. Hoppas ni har en mysig kväll ni med så kommer kanske lite fina bilder och så sen, när man är osminkad och läskig^^



Jag gillar den här bilden. Jag känner mig så söt på den :)
Så jag vill bara påminna om den. Att den finns. Att jag finns. Och är söt. Ibland.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Haha, du ÄR sööt på den där alaska bilden...men iofs så e du ju alltih sööt!!! :) <3

2008-12-29 @ 19:51:01
Postat av: Yohanna

Haha, du ÄR sööt på den där alaska bilden...men iofs så e du ju alltih sööt!!! :) <3

2008-12-29 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback