♥bokval,,bokmal♥

Hej, jag insåg just att jag inte skrivigt något idag. I och för sig så har jag inte så mycket att berätta, men det finns väl alltid något man kan säga. I dag sov jag jätte länge faktiskt, jag som ville upp tidigt. Hmpf. Så blev det inte. Någon som är förvånad? Haha inte jag i alla fall. Morgonen spenderas med att umgås lite med syskonen och pappa. Det blev att slö titta på tv och knycka ett äpple! Massa roligt. Sen har vi åkt och handlat mat på Bodils jobb. Vi handlade jul mat, det var lite roligt för vi hade världens lista som vi skulle utgå ifrån men jag lyckades hela tiden få ner saker som inte hörde dig. Men ärligt, man måste ju ha chips och dipp och grejer! Jag har inte fotat någonting idag. Så det blir väl kanske inga bilder just nu. Men jag har som plan att lägga in lite bilder senare. Vi ska tydligen bort till en granne i kväll fick jag just höra, men jag tror att jag ska försöka slingra mig ur det. Jag känner att jag måste vara nyttig och läsa en bok eller något. Kanske ska man börja på "The voice of hope" eller ska man läsa "så dumt"? Vad tycker ni? Engelsk bok om frihet och grejer, eller svensk bok om knarkare?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback