bikinin ser mej

nu har jag mysit upp i soffan och tittar på en film som går på 5:an.. den heter typ Ödets makt!
åsikter om filmen kommer sen!
haha kom på att jag inte riktigt har berättat om mitt nyaste påhitt!! okej är ni bereda :P
haha XD jag har hängt upp mina olika bikinisar runt om i huset ^^ ni vet som en påminnelse om beatch 09!!
jag har ju som mål att gå ner i vikt till sommarn.. så just nu hänger de en i mitt rum, en i badrummet och en vid hallen/köket.

yess.. nu ska jag fortsätta att titta på filmen :)

åhh nej men titta chips,, ja tack! får skärpa mig bättre efter jul kanske :O
thihi

Kommentarer
Postat av: bobtown

åhnej, säg inte att du ska börja hetsa nu! baby, du som är så snygg!

2008-12-20 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback