bengt+nisse=glögg

ikväll hade vi en liten lilljulafton här hemma :D
sara och jag bytte vår julklapp, och vi fick våra från mamma också!
jag fick, ett anteckningsblock :D
en klocka :D
en bok, ann sang suu kyi: the voice of hope :D
ett par knästrumpor :D
receptbok :D
och ungsformar och deceliter mått till huset :D

massa trevligt det där!! bild kommer sen på typ klockan och sånt ^^
efter paketen så satt vi och körde typ namnleken fast att man skulle komma på ord som har med julen att göra^^
haha det blev många konstiga ord :P det började med snö, kalender och advent.. men tillslut efter att vi hade hållt på ett tag så blev det el, antidepresiva och bengt XD eeh ja!!
myys kväll det där ;)
imorrn bär det hem till pappsen igen :)
han hämtar oss i norrtälje och så åker vi ut till farmor och farfar för fika,, sen vidare till arlanda för att hämta bror,, och sen homiee!! gött gött!!

Kamra och Data kommer givetis att följa med mig eftersom jag inte vet hur länge jag blir borta^^ så don't you worry!!
thihihi! nu ska jag ta en relativt tidig kväll och sova,, i morrn blir det packa och inslagning av paketet :D
puss och kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback