3 minuter senare

ehh ja.. som sagt tre minuter senare^^
vi skulle typ skriva om en låt med nyckelord från vad vi lärt oss..
ehh nej tack på det va!! så nu sitter jag med Bob i klassrummet och fördriver tiden!!
jag vill typ dra in till stan idag.. men kan inte eftersom jag ska på julbord.......
så så var det med det...
annars händer inte mkt... jag äter kladdkaka.,, lite.... det är gott och den är söt för det är hjärtan pååoo :P
mumma mumma mandel gumma eller nått..

jag TITTADE på the bodyguard i går!! den var fin fin den!!
i like!! verry verry verry mutchoo^^

nu har jag inget mer att skriva men.. jag måste få tiden att gå fort.. för jag vill se deras uppträdanden.. typpisch...
nu var det inget mer med det så jaa..
hejsvejs på det här då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback