23:42

hej på er.. nu är jag hemma...
efter skolan idag åkte jag på julbord :D vi åt på min mosters jobb! seriöst ärligt sjukkt myysigt ställe det där! i bilen på väg dit var jag trött och sur.. som vanligt tyyp! och det blev ju inte bättre när dom säger att det tydligen är skaldjurs julbord! WHUT!???! tack för att jag får veta det nu i bilen!! då hade jag ju kunnat stanna hemma eftersom jag inte gillar fisk och grejjer. och det är ju ganska dyrt!! men de var ju lite sent kan man säga! så jag fick följa med... när vi äntligen kom fram så börjades de med glögg :D nu gick humöret upp en aning! sen började vi äta... det var väldigt gott faktiskt!
det blev hummer, krabba, kräfta och annat smaskiga saker.. det var klart attt det var najs med champnage lixom ^^

såå ja allt blev bra tillslut!!
jag kom fram till att jag är en *champange människa* jag :D då kom mammi med ett jätte bra förslag!!!
till min 18 års dag ska vi åka till New York, dricka massa coctails och campange, bo på hilton och shoppa satan!!!
lät inte det typ underbart??  så vi ska kolla runt lite och alla ska börja spara money!!
fett kul om det blir av!! :D

Kommentarer
Postat av: K N U T S S O N

åh älsling va kul de låter :D:D

2008-12-17 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback